April 6, 2009

Broke.

It's already the 6th day of the month.

Guess what?

MARA tak masukkan lagi duit elaun aku. Huhu.

Not that I'm really broke cause I do have savings, but knowing it was the first time I received my "study" allowance late, did made me feel uneasy.

Elaun aku kena beku ke? Ish, result sem lepas diorang dah dapat, ape lagi Pn Zafirah kita nak?

Kantoi. Diorang taknak bagi dah elaun aku since diorang tau aku nak shopping sakan balik Malaysia summer nanti. :P

I'll go to the bank again next week, and kalau tak masuk gak, aku serbu rumah Sopai(AJK Kebajikan). Grr.

4 comments:

Anonymous April 6, 2009 at 10:32 PM  

dah masuk, roger aku tau.. hehe..

Johannas April 7, 2009 at 1:47 AM  

Ape ingat aku uat charity ke? Hahaha.

Anonymous April 7, 2009 at 6:32 AM  

you want your money back or not?? x bagi kang! :P

Johannas April 7, 2009 at 12:47 PM  

Oh sebab tu ke? Takpe lah weh, lambat2 pun boleh. Janji before abis sem ni. Duit kamera tuu. :P

About this blog

Reserved for when I have time by my side. :)

Followers

Recent posts

Labels

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP